onsdag, mars 07, 2007

Jag gjorde det!

Om du är en sån som har läst ett tag på den här bloggen, så minns du kanske att jag i augusti skrev ett inlägg om saker jag får för mig att göra, bara för att få fram en reaktion. Jag skrev
Jag menar, skriver jag typ "rakad villig fitta" så är det ju ganska lustigt om den som söker på just "rakad villig fitta" hamnar här, hos bruttan med sjuttiotalsfrisyr (beware, it's a jungle down there! :P). Sånt tänker jag på ibland, och så skrattar jag lite. Nu misstänker jag ju förstås att min blogg inte skulle dyka upp så högt om nån sökte på "rakad villig fitta" (nu gör jag det bara på jävelskap), men ändå.
Vad är det då som har hänt?, undrar vän av ordning (jag undrar hur många vänner ordning egentligen kan ha? Jag menar, hur hinner hen träffa alla sina vänner?). Jo, jag har fått besök här, av någon som har sökt på (och håll i er nu) "rakade fittor finnland bilder". Som vanligt så hoppas jag att personen blev nöjd med vad hen hittade. ;)

Inga kommentarer: