lördag, augusti 26, 2006

Känsliga läsare varnas. Eller snarare, kan du inte med könsord i text bör du inte läsa det här.

Jag får nåt slags tics ibland, och vill liksom ... jag vet inte, få folk att reagera eller nåt. Jag får ibland för mig att jag ska välta de slickade grabbarna utanför JC genom att lyfta på armen och låta blomkålen liksom ... ja, typ välta dem. Barnsligt, jag vet.

Lite samma sak gäller det här med sökord. Nu är det ju troligtvis så att jag inte dyker upp på google så värst ofta, om en inte googlar typ "är medborgarskolan satan?" (och svaret på den frågan är givetvis ett rungande "jajamensan, fattas bara!"), eller kanske "jag minns mitt åttiotal", alltså väldigt specifika saker.

Vad var det jag ville komma fram till? Jo, det vore kul att skriva in saker som sen kan användas som sökord, bara för att lura in folk här. Inte för att det är så snällt, eller ens särskilt produktivt (men vem har sagt att en måste vara produktiv hela dagarna?). Däremot vore det kanske kul, jag vet inte. Jag menar, skriver jag typ "rakad villig fitta" så är det ju ganska lustigt om den som söker på just "rakad villig fitta" hamnar här, hos bruttan med sjuttiotalsfrisyr (beware, it's a jungle down there! :P). Sånt tänker jag på ibland, och så skrattar jag lite. Nu misstänker jag ju förstås att min blogg inte skulle dyka upp så högt om nån sökte på "rakad villig fitta" (nu gör jag det bara på jävelskap), men ändå. Vad finns det mer för sökord det vore roligt om folk snubblade in på?

Äh, nu ska jag sova. Jag får fundera mer på sånt en annan dag, typ imorgon. Då kanske jag t o m tar bort det här, det visar sig. Jag vill ju inte skämma ut mig och min familj heller?




Hehe. (Och här höll jag på att skriva det igen.)


(Och nej, jag tror egentligen inte att det funkar. Men visst vore det kul om det gjorde det? :D)

Inga kommentarer: