lördag, augusti 12, 2006

Har jag berättat att jag gillar mitt hår nu?

Det gör jag i alla fall. Jag tycker att det tar sig alldeles utmärkt, fastän det fortfarande inte är dreads ännu. Å andra sidan, jag har ju inte haft tottarna så himla länge. Jag har i alla fall fått några congos. :)

För övrigt har jag ändrat mig en smula om hur jag vill ha mitt hår. Tidigare ville jag ha ganska smala, likadana dreads. Nu har jag mer och mer försökt fösa ihop tottarna så att jag får färre med tjockare. Nu tycker jag dessutom att det är charmigt med knutar och loops. Jag misstänker att om jag bara ger tottarna ett år eller två, så kan de bli hur grymma som helst. Jag hoppas bara att jag kommer att ha tålamod till det ...




Jag är så jävla fixerad vid mitt hår, det är inte klokt. Oh well, det är väl bättre än att knarka antar jag. Nu har väl det aldrig funnits som alternativ i och för sig, men ändå.

Inga kommentarer: