torsdag, augusti 10, 2006

... and I'm feeling good

Ja jäklar, ibland är livet verkligen värt att levas. :) Igår hade jag verkligen en kanonbra dag. Tänka sig, jag hängde hela kvällen (samt en stor del av eftermiddagen), men en (uttalad) ickefeminist, och jag skulle kunna göra om det på studs om det vore så. Så trevligt har jag inte haft på länge. :)

Jag umgås helst med folk som har tagit ställning i frågor, t o m när de har tagit en helt annan ställning än jag. M a o, jag umgås helst med folk som har tänkt efter vad de egentligen tycker. (Nä, det innebär på intet vis att jag hellre umgås med NSF:are [den läskiga typen, vi snackar inte nykteristscouter] än med folk som bara inte vet hur de ska rösta. Jag kräver ju faktiskt en viss intelligensnivå också.)

Idag bara fortsatte flytet. Jag har fått bostad i Västerås! Jag kommer att bo på ... var det Signalisten det hette? Äh, det spelar ingen roll, huvudsaken är att jag kommer att slippa pendla, och i stället kunna koncentrera mig på det som är viktigt. Nämnde jag att bredband ingår i hyran? ;)


Inga kommentarer: