torsdag, augusti 17, 2006

Jag minns mitt åttiotal

Idag hängde jag på YouTube, och fick för mig att kolla gamla åttiotalsgrejer. Visst, jag kollade så klart på Den Harrow, Eddy Huntington och Fancy (ja, jag sökte på "italo disco", än sen då? :P), men nej, det som fångade min uppmärksamhet var inte någon av dem. Behöver jag säga att det är Sabrina som var dagens stjärna? Särskilt den här videosnutten var till stor glädje för mig.

Det finns mycket där som får en fångad. Kombinationen av de små kläderna och den fantastiska dansen skulle vara nog, det erkänner jag. Har du kollat på videon jag länkar till? Gör det en gång till vetja, och lägg nu särskilt märke till keyboardisten. Hans rörelsemönster är u n d e r b a r t. Titta på honom! Behöver vi nu undra var Günther fått sin inspiration, i alla fall utseendemässigt? Nej, jag trodde inte det.

För övrigt var jag tvungen att kolla ett par gånger på videon till "Voyage voyage" med Desireless. Dels är det en bra låt (nope, jag har inte den blekaste aning om vad den handlar om), och dela är det en skum video. Dock är inte det de enda skälen. Jag måste erkänna att jag kollat ett par gånger extra mest för att hon som sjunger är så förbannat het. Jag kan inte sätta fingret riktigt på vad det är, men jag misstänker att det är typ ... allt. Jag gillar kombinationen av kläder (nej, jag vill inte ha det själv, men det passar i åttiotalet), och jag gillar frisyren, även om den kunde ha varit rakare i stället för att ha stått ut så åt sidorna. Mest är hon ruskigt snygg.

Inga kommentarer: