onsdag, augusti 23, 2006

hansi läser blogg

Ni vet hur det är, en bara fastnar i något och kan inte slita sig innan det är klart? Så har jag varit idag. För några veckor sen snubblade jag över en blogg som verkade intressant. Just då orkade jag inte läsa, så jag bokmärkte (vad heter det?) den så länge, för att återkomma när jag hade mer lust. Den lusten infann sig idag, så jag har suttit och läst många många inlägg på "brudens blogg om brudar". Jag funderade på om jag skulle börja från början, men riktigt så ambitiös är jag inte (men nån dag när det regnar ska jag läsa den från start, det lovar jag). I alla fall, den var grymt bra, och väl värd att läsa. Läs den! :)

Har jag sagt att jag älskar live bookmarks? Det gör jag i alla fall, jag behöver inte komma ihåg något längre, förutom kanske att kolla om det har hänt något sen sist. Love it!




Jisses. Det framgår med större och större tydlighet hur jävla lat jag egentligen är. Too bad.


Inga kommentarer: