lördag, augusti 26, 2006

Nu loggade jag in

bara för att ta bort inlägget från igår. Fast vad fanken, jag låter det stå kvar. Jag får sluta att vara så feg, och börja vara lite morsk i stället (för övrigt älskar jag ordet "morsk", så kanske kanske kanske skrev jag det inlägget för att jag skulle kunna skriva att jag skulle "vara lite morsk". Vem vet?). Jag är en fegpotta helt enkelt.

Skälet till att jag låter det vara kvar är att jag faktiskt använder ordet "fitta" i dagligt tal (okej, kanske inte när jag pratar med CSN, de har ju trots allt inget med den att göra), så värför skulle jag inte kunna skriva det? Nu var ordet förstås i ett sammanhang det aldrig är i när jag pratar om det, så det är väl därför jag tycker att det känns lite knepigt. Men, jag låter det vara kvar. Alltid retar det väl någon?

Inga kommentarer: