tisdag, augusti 29, 2006

Men göööör inte så mot mig!

Det är en skakad hansi som skriver just nu. Varför? Jo, uppkopplingen var ingen uppkoppling, utan snarare avkoppling (okoppling?). Jag har inte haft tillgång till inntörrnätt sen ... ja, vad blir det? Söndag kväll. Isch, jag gillar det inte alls. Jag får för mig att jag missar allt som försiggår. För några timmar sen fixades det i alla fall, så nu kan jag vara mig själv igen.

I går var jag på första seminariet på kursen "Från dockhem till jämställdhet?" (littaturlista finns där om nån är intresserad), och den verkar kanonbra faktiskt. Min vana trogen var jag toknervös innan jag kom dit, men det hade jag inte mycket för. Det verkar vara idel trevliga personer i gruppen, så jag misstänker att jag kommer att trivas. :) Jag kommer inte att kunna gå på alla seminarier (jag vet ju inte alls hur mitt schema kommer se ut i övrigt), men jag är ju inte där för poängen. Det känns rätt skönt.

Gudars, jag funderar fortfarande på om jag ska ta bort inlägget (det jag funderat på att ta bort sen innan jag skrev det). Jag låter det vara kvar. Tror jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, lämna kvar inlägget. det är ju roligt ju. :)

~Lisa