söndag, mars 11, 2007

" [...] men jag vet inte om jag ska ha barn, kanske två eller ett, det är för mycket med tre, etthundratre är alldeles för mycket."

Jag har varit dålig på att läsa tidningen den här veckan. Det kan ha att göra med att jag åker hemifrån innan den har kommit, och däckar i soffan så fort jag kommer hem. Tur är i alla fall att de flesta tidningar även går att läsa ikapp på nätet, annars hade jag ju missat Hilda Nordell. Hon är ung (född 2001), men ändå så smart. Läs och begrunda!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, ha - vad jag garvade!

Underbar unge - och så har hon ju ett fint namn också - samma som min smarta dotter faktiskt.

Jag vidarebefordrade länken till feminetik o JÄIF - för jag ville gärna sprida lite kärlek och glädje - men sa att den var från dig.

Anonym sa...

PS: Jag har skrivit en artikel om min ryska resa på min blog - kolla om du orkar.

Den är rätt lång - för lång för bloggen egentligen.

Men jag skrev rätt utförligt om alladagar från 17 maj -2 juni.

Anonym sa...

Jättehärlig liten tjej! Hoppas hon kommer att fortsätta att uttrycka egna åsikter och vara så där härligt framåt.