lördag, mars 24, 2007

En busschaufför, en busschaufför, det är en man med kompisar som fnissar menande

Jag misstänker att de blivande busschaffisarna vill gifta bort sin polare. De äter samtidigt som min klass, och jag brukar småprata lite med dem i microrummet (yttepyttelitet rum alltså :P). Idag så nickade en av dem åt mitt håll, och log lite fåraktigt. Resten vände sig om, och en av dem klappade sin polare i ryggen och sa "det här är [förnamn efternamn]" och nickade lite menande. Jag - som var en smula trött och seg efter att ha försökt få släpet åt det håll jag ville - sa bara "jaha", och visste inte riktigt vad för reaktion som efterfrågades. Tydligen ar det inte ett "jaha" i alla fall, för de inblandade såg hemskt besvikna ut. Resten av dagen gick [förnamn efternamn] runt och log fånigt. Vi får väl se vad rafflande hoptotningsförsök som kommer framöver.

Skolan är ett dårhus, ett dårhus I tell you.

1 kommentar:

Anonym sa...

Blivit uppraggad än...?