torsdag, januari 22, 2009

Tillbaka på jobbet

Jag har förresten kört min första tur sen ... ja, sen allt. Det gick över förväntan, även om jag var jättenervös för att strula till något. Det där osvikliga självförtroendet jag önskade mig till min födelsedag, och inte fick? Jag fick det inte heller i julklapp.

Hur som helst så gick det bra. jag höll mig på vägen, jag fick med mig rätt saker både dit och hem. Jag vet inte om jag kan ha skrivit det förut, men jag har verkligen världens bästa jobb. Så det så.

1 kommentar:

ajax sa...

"Jag fick det inte heller i julklapp."

*Asg* :))

Vi är rätt många som sitter i den båten. Men med lite entusiasm kommer en långt.

(Det bär mig emot att byta ut "man" mot "en".. Även att läsa känns ovant/som en liten tuva. Det låter så himla dialektalt i min hjärna, och just den dialekt som poppar upp har jag himla svårt för. Så varför gjorde jag det? "Konstigt vaa?")