tisdag, januari 13, 2009

hansi igen

Jag var iväg till jobbet en sväng igår, och det var så skönt att vara där, att se välbekanta ansikten och bara vara Hanna ett tag. På kvällen fick jag hänga med en fin vän som kom från Stockholm för att leverera en kram. Jag är glad att den inte levererades av samma bud som kom med blommor från jobbet för ett tag sen, utan personligen.

För övrigt ser jag ut som Fantomen på Operan med mitt munsår. Var kan jag få tag på en tjusig mask och en sjuhelvetes sångröst?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill se en bild på munsåret!!! Moahahahaa!

meta sa...

Mask? Vad ska du med en mask till? Ta i stället en piratögonlapp och sätt på munsåret.

Eller på ögat, det spelar nog ingen roll.

Yarrrrrr!


*återgår till att svabba däck men sneglar försiktigt på hansi*

*slutar svabba däck och levererar virtuella kramar*

meta sa...

Oj det där kan tolkas helt fel... jag menar inte att dina ögon ser ut som munsår!!!

Jag menar att ett litet (jaja, stort då) munsår + piratögonlapp liksom inte är helt fel.

För en pirat då.

Äh, det är nog lika bra att jag fortsätter svabba däck.

*nynnar på piratsång och svabbar extra noga i hörnen*

hansi sa...

"hansi, jag har inte velat säga det tidigare, men dina ögon ser ut som munsår. Hur vore det om du såg till att täcka över dem, båda två?" ;)

meta sa...

...

*svabbar däck*

;-)

Anonym sa...

Mask finns att köpa bl.a. här: http://www.funnyproducts.se/index.asp?FrameType=subMain&FrameName=artiklar.asp?ArtNr=1007
Men ack, den är ju för fel sida av fejset. :/
Lyckligtvis säljer de en annan subtil modell som nog kommer täcka munsåret mycket effektivt:
http://www.funnyproducts.se/index.asp?FrameType=subMain&FrameName=artiklar.asp?ArtNr=1007

Anonym sa...

Äsch! Det blev visst fel på förra kommentaren. (Inte helt och hållet mitt fel dock).

Mask finns att köpa bl.a. här: [länk]
Men ack, den är ju för fel sida av fejset. :/

Lyckligtvis säljer de en annan subtil modell som nog kommer täcka munsåret mycket effektivt:
[länk]

Anonym sa...

Absolut coolast vore ett enkelt munskydd av operationsmodell. Ljusblått. Sa Syster Margareta.