fredag, februari 02, 2007

Mitt huvud är fullt av snor och släpvagnskopplingar

eller nä, riktigt så illa är det inte. Det vore jobbigt att ha släpvagnskopplingar i huvudet, de är ju ändå rätt stora. Det är bara det att jag tänker på dem, mest för att jag har prov nästa vecka.

Dagarna i Västerås (tisdag kväll till torsdag eftermiddag) gick snabbare än väntat, mest för att jag faktiskt fick tillbringa en kväll i ett strålande vackert och trevligt sällskap. Siv bjöd på middag, och jag fick prata av mig lite till om allt som stör mig ( d v s allt). Det var så trevligt att faktiskt få träffa någon i Västerås som har något att säga, och har funderat på saker som är viktiga. Det finns en till som brukar hålla mitt humör uppe, men våra tider passar inte ihop längre. I vilket fall som helst, efter middagen med Siv var jag på bra humör ända till dagen efter. Nej, inte ens den sunkiga heltäckningsmattan på mitt rum kunde få mig på dåligt humör. :)

Inga kommentarer: