måndag, november 27, 2006

Just det ja

I dag var jag på VUC på möte, och pratade om hur jag ser på utbildningen så här långt, och vad jag skulle vilja se för förändringar. Äntligen äntligen äntligen blir jag lyssnad på, och faktiskt (här vågar jag t o m vara försiktigt optimistisk) verkar det som att det ska hända saker. Jag är alltså MYCKET nöjd just nu, inte minst sen de där sa att eftersom de inte har gett sin tillåtelse till specialregler om prov, så kommer jag inte att behöva oroa mig för den saken. Jag hoppas att de har rätt.

Nu gäller det bara att få ordning på växlingen (jag är k a s s på att växla ner i tid vid korsningar, och blir på tok för nervös) så att jag kan komma vidare med körningen. Det finns en risk att jag faktiskt bara får C-kort (om ens det), så jag får lägga på ett kol för att bli av med fjanterierna. Mina fjanterier alltså, andras kan jag ju inte gärna göra något åt.

Inga kommentarer: