måndag, november 06, 2006

Det har blivit som ett mantra

"Det är bättre att obsessa över håret än att knarka, det är bättre att obsessa över håret än att knarka ..." Nu behöver jag inte obsessa så mycket längre, för nu är det borta. Jag kom på det i förrgår, att jag faktiskt vill kunna ha kepsar och mössor och sånt, och så var jag allmänt onöjd med att ha hår på utväxt. Så, jag gjorde det alla gör i den situationen: jag ringde en av mina storasystrar. Carina sa "nja, alltså, om det var jag skulle jag nog klippa det." "Ja, jag känner mest att jag börjar se ut som Anne-Lie Ry ..." "KLIPP!" När Carina säger klipp, då blir det så. ;)

Så, bilden här bredvid är tio minuter innan tottarna föll.

Nu är mitt hår typ 6 mm över hela huvudet, men jag har inte fått fram någon bra bild på det, så jag (eller kanske du?) får hålla tillgodo med en ganska dålig. Hepp!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sniggt siran!

Anonym sa...

å meh!
Jag tyckte att dina knallröda tofsar var snygga ju!
Fast å andra sidan, du ser ju alltid bra ut i håret :)

meta sa...

OJ.

Hur bär du dig åt? Det blir snyggt hur du än gör!

hansi sa...

Jisses, jag blir ju alldeles generad. Tackar tackar, vad glad jag blir! :D

Nu gäller det bara att orka spara ut luggen igen ... :)