torsdag, mars 03, 2011

Jag är lite trött nu

Jag är trött på allt. Det beror just nu på att jag blev väckt flera timmar tidigare än nödvändigt, och att jag kommer att bli sen hem. Jag var glad när jag vaknade, och trodde att jag skulle få åka tidigare. När jag fick reda på att nä, det var inte min bil som kommit, för de hade visst bytt bilar utan att meddela, blev jag så väldigt irriterad. I vanliga fall hade jag kunnat ta det, men just idag gick det dåligt.

Inte nog med att jag blev väckt flera timmar för tidigt; jag kommer antagligen att fastna i köerna vid Köpenhamn, och sen också mellan Sthlm och Uppsala. Adjö bekväma hemkomst, hej och välkommen jävla skitdag.

Men vafan, det är många timmar kvar på dagen. Den har fortfarande möjlighet att bli fin.


- iPhonepostat

1 kommentar:

meta sa...

Härligt, många chanser att blogga alltså! ;D