måndag, februari 22, 2010

Jag vet inte riktigt var jag ska börja

Det är klart att det är så, att genom att blogga helt öppet så att alla kan läsa, så öppnar jag ju även för kritik och sånt som inte är så trevligt. Jag kan ta att folk tycker att jag är dum i huvudet som tycker som jag tycker, eller gör som jag gör (jag har fått mail ibland där folk kallar mig både det ena och det andra för att jag skriver som jag gör. Det gör mig inte så mycket.). Dock har jag så innerligt svårt för att det finns de som faktiskt är elaka. Nu menar jag inte elaka som i "intelligenta och snärtiga, och elaka på ett snyggt vis", utan bara rätt och slätt ondsinta. Vad ska jag annars kalla kommentarer som den Eva J lämnade på det förra inlägget?

Så, klaga gärna på mina åsikter och tyck att jag är dum i huvudet, men aldrig aldrig aldrig får du säga att det var lika bra att min syster tog sitt liv. Där går gränsen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig. Skulle vilja träffa den där "Eva J". Mer tänker jag inte skriva på en blogg. Puss på dig Hanna!
/Big Sista

nina sa...

Oj, jag blir helt... jag trodde inte folk var så... meningslösa att man kom på tanken att ens kläcka ur sig en sån kommentar. Kan man inte spåra ip-nummer så du kan ta reda på vem det är och kanske tvångsmata honom/henne med kokande tjära?

Linda-Marie sa...

Jag håller med! Vissa saker är bara helt tabu.
KRAM!