onsdag, februari 10, 2010

Dumma fötter och skumma fingrar

Såsärja, då har jag besökt min husläkare (okej, det var lögn. Min husläkare är en hurtig snubbe och tränar inför Vasaloppet, så det var hans kollega som kollade på min fot), och fick sränga order om att genast se till att skaffa inlägg till båda fötterna eftersom båda mina fotvalv sjunkit ihop till ingenting efter mina jävelstukningar på jobbet. Det känns bara sådär bra, knappt ens det faktiskt. Ska jag vara ärligt känns det inte roligt alls, dels för att det blir en utgift jag inte räknat med, och dels för att ... jamen, jag vill ju inte att det ska vara nåt fel på mig!

På tal om fel så tog jag upp det här med mina domnande fingrar, och han skulle fixa en remiss till *mummel mummel* för att göra ett *mummel mummel*-test. Nej, jag lyssnade inte riktigt, det erkänner jag. Jag tycker att det är skönt att det ska kollas upp i alla fall, för det är galet otrevligt när fingrarna domnar och blir vita.

Inga kommentarer: