söndag, april 01, 2007

Back in black

De som har känt mig ett tag vet att jag förr eller senare alltid färgar mitt hår svart. Jag kan prata hur mycket som helst om att jag ska sluta färga det, att det är så jobbigt att färga utväxten, att färgen tvättas ur så snabbt ... det spelar ingen roll: förr eller senare blir det svart i alla fall. Som nu.

(Och innan nån bashar min hjälmfrisyr: jag färgade det igår, och har inte hunnit fixa till det än. Bear with me, om nn veck är det snyggt. Tror jag.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är fin i vilken hårfärg du än han, men personligen tycker jag bäst om när du är svarthårig. Förutom din vanliga zandree.

hansi sa...

Jag ångrade mig som fan precis efter att jag hade gjort det, men nu känns det bra igen. Jag gillar att ha svart hår. :)

... och tack!