onsdag, april 04, 2007

Idag körde jag lastbil med släp i 50. :) Släp är inte så trixigt alls framåt, det gäller bara att hålla ut ordentligt. Bakåt däremot, det är ingen dans på rosor. Nu kan jag backa rakt, men jag kan banne mig inte göra en sidoförflyttning. Igår när jag började med det höll jag helt på att tappa modet, Inget gick som det skulle, och det enda som hände var att jag höll på att knyta ihop hela ekipaget. Idag hann jag bara testa en gång, och det gick åt skogen. Jag hoppas att det sätter sig någon dag, jag är ju som sagt rätt stressad som det är. Visst, det borde räcka med de veckor jag har kvar, men kanske inte för en sån som jag. Vi får se.

I övrigt kan jag berätta att jag idag för första gången körde lastbil utan närvarande lärare. Jag skjutsade vaktmästaren och en massa whiteboardtavlor till de lokaler skolan ska flytta till. Det var inte långt, men det var rätt spännande att köra på egen hand.

Inga kommentarer: