fredag, januari 08, 2010

När jag inte uppdaterar beror det antingen på att allt är åt helvete, eller att allt är fantastiskt. Tro mig, det är det senare nu, big time.

Idag vaknade jag på finast möjliga sätt. Dessutom har jag ätit lunch med Matilda, och köpt 19 skivor och tre singlar. Det är vad jag kallar en bra dag.

Nu ska jag rafsa ihop lite kläder för att klara mig fram till tisdag kväll. Ska vi tippa på att jag glömmer allt som är viktigt, och bara får med mig skräp? Å andra sidan, jag ska inte till andra änden av världen, så missar jag att ta med något jag behöver när jag åker till Oskarshamn (jag ska vara där på tisdag, men åker redan måndag mitt på dagen eller så) kan jag ju faktiskt åka hem och hämta det.

Jag ska förresten börja lyssna när folk säger att jag är fantastisk. Jag tror nämligen att de menar det.

1 kommentar:

meta sa...

Du är fantastisk. På riktigt.