onsdag, januari 27, 2010

En helg kan gå så snabbt

Jag kom hem i fredags, och började jobba tisdag kväll igen. Det är alltså flera dagar jag har varit ledig, men ujuj vad snabbt det gick.

I lördags var det Hoffmaestro & ChraaKatalin, och trots att jag var sjukt osugen på att gå (du känner mig, jag är världsbäst på att ångra mig i sista sekund, och låta bli att gå på nåt trots att jag vet att det blir kul bara jag kommer iväg), så blev det grymt trevligt. Efter konserten gick vi till Buddy's, och sen hem hyfsat tidigt.

I söndags var Anneli (som faktiskt åkte med mig hela vägen från Malmö), Sophie, Chrisse och Lukas hos oss (gudars, det känns verkligen som hos oss, och inte hos mig) och fikade. Det var ungefär det som hände den dagen, men det var nog med spänning ändå. Börjar jag bli gammal?

Måndag och tisdag jobbade den vackra hemifrån, och jag ... tja, jag gjorde nog faktiskt inget vettigt alls. Jag tvättade iofs hela måndagen (och med hela menar jag hela; jag bokade från 10 till 22

Inga kommentarer: