fredag, maj 18, 2007

Vissa dagar är helt bortslösade på mig

Det finns dagar som är helt lediga, jag menar verkligen helt lediga. Det finns alltså hur många timmar som helst att göra bra saker på: läsa böcker, tvätta en maskin med kläder, svara på mail som legat alldeles för länge, rensa köket så att det går att ta sig in, ringa gamla polare, dammsuga, virka, kolla på film, testa nya roliga sminkningar, vattna blommorna ... ja, vad som helst med andra ord.

Idag var just en sån dag. Vad har jag då gjort? Nu ska vi se ... räknas att klä på sig sunkkläder och kolla på Gilmore girls? Inte? Då har jag inte gjort ett skvatt är jag rädd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hanna! Jag har läst en del på din blogg på sistone och följt dina äventyr i lastbilsvärlden (och på andra ställen). Hör gärna av dig om du har lust - det var så länge sedan! martin.kjellin(at)sobernet.nu

Anonym sa...

Och förresten, det är inte jag som inte kan stava - men det anade du kanske ...