tisdag, maj 22, 2007

Vem den snygga bruden med CE är?

Tja ... det är nog faktiskt jag. :D

7 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!!

Anonym sa...

GRATULERAR! Jag antar att det innebär att du har E-kortet nu... Inte så insatt i truckkorten.

hansi sa...

Jepp, det innebär att jag nu har BECE (personbil med tungt släp, lastbil med tungt släp), och dt eär rätt coolt. Tycker jag. :)

Anonym sa...

Grattis!!!

Anonym sa...

Efter att ha hängt på din blogg ett tag kan jag säga att jag båda är lättad och glad för din skull =) Stort grattis!

Anonym sa...

HURRA! Grattis! Hurra!
*dansar runt i en liten dans*

Anonym sa...

Grattis Grattis! Har du jobb nu också? Läst din blogg under en längre period och jag gillar den starkt, särskillt det du skriver om våra lärare...Jag är då väldigt glad att aldrig mer behöva sätta min fot på Edströmka // Joel