torsdag, maj 31, 2007

Det spelar ingen roll

Var det för att jag har ett sådant vackert leende, eller för att jag idag är alldeles exceptionellt snygg (sådär så att ens hälften är olagligt i ett antal länder)? Var det min charm och intelligens som fullkomligen sprudlade som fick dem på fall, eller var det för att de helt enkelt behövde en chaufför med mina kvalifikationer?

Strunt samma vad det berodde på, jag blev erbjuden jobb på stört. Natten till måndag ska jag åka med och kolla om jag vill ha det. God it’s good to be me! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, grattis!! Hoppas nu att det är ett jubb som du vill ha!?

hansi sa...

Jag ska som sagt få åka med en natt och kolla om det är något som passar mig, så vi får väl se på måndag. :)

Anonym sa...

Grattis! Shit, jag känner en truckförare. Det är coolt!

meta sa...

Wow! Du gorde det. Du gjorde det där du sa att du ville göra. Fan vad cooolt!!!

hansi sa...

Yay, jag gjorde det! :D

Nu återstår ju bara att se om jag vill ha just det här jobbet, men jag tror faktiskt att jag vill det.