söndag, mars 21, 2010

Nyss höll jag på att skrämma slag på mig själv,

men sen visade det sig att jag inte hade varit fullt så klumpig som jag befarade. Jag satt och pillade med iTunes, och ville ha bort dubletterna (som av någon anledning blivit sjukt många till antalet). Jag tog beslutet att radera dem när jag plockat fram dem, och vips! så var allt borta. "Bra där" tänkte jag, till jag upptäckte att jag inte hittade någonting. Nä, inte en enda jävla låt var kvar! Sen upptäckte jag att jag fortfarande hade "dubletter" iklickat. Allt det fina var kvar!

Ibland är jag så dum.

För övrigt har jag ägnat bättre delen av förmiddagen åt att sortera papper. Jag är ju slarvmajan personifierad, och allvarligt: det är inte så jävla attraktivt. Nu har jag märkt upp ett pärmregister med allt en kan tänkas behöva, och har faktiskt satt in alla papper jag kunde hitta, under rätt flikar. Men nej, jag var inte ambitiös nog att sortera allt i kronologisk ordning, nån måtta får det faktiskt vara.

Jag har fått ett schema förresten, och jag har ledigt ibland. Det är bra, jag kanske t o m kan ta tag i mitt något dalande sociala liv?

Inga kommentarer: