tisdag, september 15, 2009

Alla borde ha en egen

Jag är dålig på att säga det ibland, men jag är så vansinnigt glad över mina vänner. Igår fikade jag med Linus, och det var så himla trevligt. Alla borde ha en egen Linus. Jag pratade med Jens på vägen ner till Malmö, och blev som vanligt glad bara av att höra hans röst. Alla borde ha en egen Jens. Jag pratade ett par vändor med David också, och han har koll på allt. Alla borde ha en egen David. Jag blev medsläpad av Lena på fest när jag egentligen mest var ful och trist, och det blev hur bra som helst. Alla borde ha en egen Lena. Jag pratade med Lisa i telefon förra veckan, och märkte hur mycket jag saknade henne. Alla borde ha en egen Lisa. För ett tag sen fick jag ett meddelande från Petra där hon skrev om Malmö och Carina, och jag blev alldeles varm i hjärtat. Alla borde ha en egen Petra. Storasyster Anneli tar hand om mig, lillasyster Sophie påminner mig ständigt om att hon älskar mig, och lillasyster Anniela är fin på sitt sätt. Alla borde ha egna fina systrar. Jag har inte träffat Håkan på jättelänge, men jag har tänkt mycket på honom, coh att jag saknar honom. Alla borde ha en egen Håkan.

Jag tror att det jag vill ha sagt är att jag är så oerhört jävla lyckligt lottad som har så fantastiska människor omkring mig, trots att jag många gånger verkligen inte förtjänar dem. Alla borde ha lika fina vänner och systrar som jag.

2 kommentarer:

jenslandberg sa...

Nä Hanna, nu får du f*n ta och ge dig.
Du förtjänar _visst_ de omkring dig, _hela tiden_!

*[anke]

jenslandberg sa...

Btw: Jag har en egen Jens, och det är inte så lyckat som du får det att låta. Men tack för gratisreklamen. :)