måndag, december 15, 2008

Till alla som har hört av sig:

tack! Snälla, fortsätt med det. Jag har inte svarat på allt, och jag vet inte när jag kommer att ha ork att göra det heller, men att ni hör av er betyder så himla mycket just nu.

Ni är mitt skyddsnät, och jag är så fantastiskt glad över att känna att jag har er. Jag kommer att behöva er allihopa. Kanske inte nu, kanske inte om en vecka, men jag kommer att behöva er, så snälla, fortsätt finnas där.

Kanske begär jag för mycket, men jag hoppas och tror att om jag får luta mig mot er allihopa kommer bördan att bli en smula lättare för var och en av er.

Om du orkar, tack för det. Om du inte känner att du orkar, så tack för det stöd jag hittills har fått.

"tack" är ordet, tillsammans med frasen "jag vet inte vad jag ska göra" som jag har använt mest sen jag fick reda på att Carina är död. Det betyder att jag mitt i det helvete som omsluter mig och mina närmaste, finns det saker att vara tacksam över. Det gör det lite lättare.

5 kommentarer:

LInda-Marie sa...

Jag finns här alltid. Vet inte vad jag ska säga men tänker på er massor. Vill du komma hit så gör det. Här finns alltid en bäddsoffa att sova på men det är långt hit såklart. kram kram kram kram

Anonym sa...

Klart man stannar.

Anonym sa...

Alltid, alltid, alltid finns jag kvar!

meta sa...

*håller fortfarande om*

Du har min mail va? är inte så ofta på msn, men prata av dig så mycket du behöver om du vill!!!

Anonym sa...

Ah! Meta påpekade nåt fast jag inte ens fattar : vad msn är... astridclaeson@yahoo.se

Alltid vännnen.