torsdag, december 04, 2008

Hilfe!

Hur patetisk är inte jag som sitter och lyssnar på Hit-Radio Antenne på nätet för att jag saknar att jobba? Just nu sitter jag och funderar på om någon av mina kolleger befinner sig i nån av de massiva köer de rapporterar om. Jag måste jobba snart, annars kommer jag att bli crazy cat-lady inom kort (minus katterna, kisslukten, det långa grå håret, den fula kappan, det konstiga skrikandet, den lilla stugan, ryktet som endast föregås av kisslukten ... Okej, jag kommer inte att bli crazy cat-lady, jag kommer bara att bli knäpp av att inte ha nåt vettigt att göra. Bra så?).

Nu ska jag linda zombiefoten och linka ut till bussen för att titta lite på folk (jag ska ner på stan alltså, jag tänker inte sitta på bussen och glo på folk hela dagen). Jag ska ta det försiktigt i snön och halkan, jag lovar.

Inga kommentarer: