tisdag, december 09, 2008

Jamen vafan, lite mer gnäll (det är ju ändå tisdag)

Min mobil är paj - igen. Jag har en lånetelefon som är bland det fulaste en kan tänka sig ("blir'e mycket ligga när du har den där då?"), och som dessutom fungerar lite så där (med "lite sådär" menar jag att den stänger av sig själv när den känner för det, samt att ljudet är skrapigt och skrälligt). Idag var jag in och ville byta eftersom jag tröttnar mig blodig på att inte ha en telefon som fungerar, men de hade ingen annan inne. "Du kan ju låna en telefon av en kompis så länge.". Jeez jävla Louise så puckat sagt. Hade jag haft andra telefoner att tillgå, skulle jag verkligen laja runt med en telefon som skrämmer barn till tystnad och gamla till döds med sin blotta uppenbarelse?

Så, jag och telefonen (vi kallar den "sexmagneten") fick gå därifrån.

1 kommentar:

Anonym sa...

Att skrämma barn till tystnad är väl inte illa! En sådan telefon skulle jag betala för.