måndag, januari 08, 2007

Smakråd hitåt, ögonaböj!




Nu har jag funderat och funderat, men eftersom jag är en velig fan så kommer jag inte fram till något. Jag behöver smakråd.

Jag har rätt länge funderat på om jag inte skulle ta och peta dit en till liten piercing någonstans i ansiktet, och det har lutat åt en i septum. Eftersom jag vissa dagar tycker att jag är en pangbrutta (okej, det var hittepå, men det lät bra, eller hur?), och andra funderar på om jag verkligen borde gå ut, så är det svårt för mig att avgöra om det är en god idé. Det är alltså därför jag ber om smakråd, nu. Syns den alldeles förbaskat mycket (så att den tar över hela ansiktet), eller är det lagom? Fult eller fint (eller inget av det ovanstående)? Bra eller dålig idé? Fire away!

(Jag vet, det är en suddig bild, men det är på sätt och vis meningen. ;))

3 kommentarer:

Anonym sa...

N E E E J J!!! Det är INTE en bra idé! Du är fin som du är.

hansi sa...

Men varför är det ingen bra idé? Är det för att piercingen är ful, eller skulle vad som helst vara fel?

Anonym sa...

Det är fult och tar över hela ansiktet. Om du absolut måste pierca dig igen, så röstar jag på nåt mer osynligt ställe. Såg en tjej som hade en liten grej i nacken. Det kanske kan vara nåt..??