tisdag, januari 16, 2007

Dagvill

Jag har blivit så dagvill den senaset tiden. Det kan ha att göra med att jag inte är i skolan så mycket, och därför inte håller reda på vilken dag det är. Å andra sidan, är det inte desto viktigare att hålla reda på dagarna när en faktiskt bara ska passa en dag i veckan?

Förra veckan var jag i Fagersta. Jag misstänker att att det är ett sånt där ställe där ungdomarna antingen spelar musik eller hockey (fotboll, bandy, fickpingis, allan), det såg lite så ut. Det var kalastrevligt att träffa Johanna igen, och jag märkte hur mycket jag saknat henne.

På tal om att sakna så saknar jag en hel massa personer (såna som har haft den dåliga smaken att fly stan). Jag är å andra sidan inte helt främmande för att ta en tur till Örebro/Linköping/Borås/Eriksberg ... Just say when! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Malmö då...?

hansi sa...

Äsch, vad skulle jag i Malmö att göra?

:P

Förresten har jag upptäckt att texten ser helt fel ut, men det är ju för att jag envisas med att använda raka marginaler.