torsdag, september 28, 2006

Det är fortfarande bättre att obsessa över sitt hår än att knarka


så jag fortsätter:

Mitt hår växer! Det är nu ungefär lika långt som innan jag fick tottarna gjorda, så snart kan jag faktiskt sätta upp det. :)

Jag ser förvisso fortfarande ut som ett troll, men det får jag ta. Jag är i alla fall på god väg att få riktiga dreads i stället för små tottar som faller isär så fort någon tittar på dem. Nu ska jag bara palla att spara ut håret på sidorna ... just nu ser det enormt ledsamt ut, men om jag slänger i lite färg kan det nog se mindre ledsamt ut i alla fall. Vi får se.

Som jag sagt tidigare så har jag ändrat inställning en smula. Från början ville jag ju ha tunna och tjusiga grejer, men nu sitter jag och håller koll på alla congos och gläds över deras ankomst. Nej, jag vill inte ha som Promoe (jag har så dålig skäggväxt), men tjockare än de jag har vill jag åtminstone ha. Givetvis måste de ju bli tajtare och mindre blanka innan jag kan gå ut och vara stolt över dem, men om ett år eller så ... :)

Inga kommentarer: