söndag, juli 02, 2006

... och föga förvånande var det en hemvärnsman

Alltså, när ska folk fatta? De som VILL ha vapen hemma (tss ... plocka isär, låsa in? Mesigt.) är ju för fan de som inte BORDE få ha det. Jag menar, vad är det för folk som är hemvärnsvadfandenukallas? Hur ofta är det mobbade grabbar som vill känna sig coola*, "nationella" som vill "skydda sitt land från det mörka hotet" och andra misfits som borde få terapi och inte vapen? Hyfsat ofta, eller? Är det såna vi vill ska ha assault rifles liggande hemma så att de vid depression/motgång/fylla/what not kan gå ut och meja ner lämpligt antal personer? Det verkar fan inte bättre. Nä, hemvärnet skrämmer mig.



*Nope, jag menar inte att "mobbade grabbar" alltid måste vara misfits, men "mobbade grabbar som vill känna sig coola" med hjälp av vapen, de är tamejfan inget annat.






(Ja, jag vet. Jag kan ha fel. Men, jag tror inte att jag har det.)

Inga kommentarer: