måndag, oktober 19, 2009

Flipper ger gladkänslor i kropp och själ

Senast jag var här pa rastplatsen i Cloppenburg slösurfade jag, och eftersom jag hade gott om tid över passade jag pa att spela lite flipper ocksa. Senast det hände var för ganska manga ar sen vill jag minnas, och jag är fortfarande rysligt dalig pa det. Rysligt dalig behöver för den skull inte innebär atta dte är trakigt, i mitt fall är det nästan tvärtom. Däremot kan det väl erkännas att jag var ganska sur över att ha missat extraspel med ynka 140 poäng. Lite smairriterad blev jag ocksa när kulan fastnade, och tanten som jobbade toktiltade spelet, sa min innestaende credit försvann.

Den som anda hade ett eget flipperspel. Vad kostar sana egentligen?

3 kommentarer:

morpheo sa...

jag känner folk som känner folk, hörru (:

MrGul sa...

Priserna på flipperspel varierar ganska så kraftigt, men runt 5.000:- för ett begagnat i hyfsat skick kan man nog räkna med. =)

hansi sa...

morpheo: oh yeah? Do tell sweet sir!

MrGul: det var faktiskt inte alls farligt. Nu har jag förvisso lagt allt jag vagade pa en stereo, men alltsa ... om jag sparar lite sa. Gudars, jag vill ha ett, nu!