tisdag, maj 20, 2008

Men det var väl själva den?

För nästan en månad sen fyllde min storasyster år. Jag hade inte köpt en present då, utan tänkte göra det lite senare och skicka den med den andra systern som var på besök. Eftersom jag ångrade mig angående vad jag skulle köpa fick hon åka hem tomhänt, och nån dag senare köpte jag en annan present. Sen dess har den legat på nattduksbordet eftersom jag dumt nog packade upp i sovrummet. Så, vad har jag lärt mig av det här? Det är värdelöst att packa ur grejer ur väskan (i alla fall om grejerna ska synas och kommas ihåg) eftersom enda gångerna jag ser dem är när jag ska sova (och då är det för sent att skicka dem).

Som sagt, presenten ligger där den har legat länge nu, men imorgon ska den skickas. Om inte får nån påminna mig, okej?

Inga kommentarer: