torsdag, april 20, 2006

Vikariehansi

Idag har jag vickat igen. Senast jag vickade var jag alltför trött för att orka skriva om det, så jag tar det kort: det var som om helvetet brutit löst i klassrummet. Det trista var att det var samma klass som jag var i fredagen innan påsklovet, och det var samma sak då. Det är skumt, det är min absoluta favoritklass, men jag kanske ska hålla mig ifrån dem runt lov eller nåt?

I alla fall, idag vickade jag igen, fast i en annan klass. Det gick prima, så nu har jag fått tillbaka mitt vikariesjälvförtroende igen. Jag avslutade med att ha svenska med en nia, och det gick över förväntan. De var trevliga och roliga, och gjorde det jag bad dem. De var t o m tysta och lugna fastän jag lämnade klassrummet. :)

Hmmm... det jag vill säga är att allt inte är blä längre, utan tvärtom ganska fint och bra. Det som gjorde att det inte var så bra senast är förvisso fortfarande nåt jag inte är glad över, men jag överlever.

Nu fattas det bara en lunch med Lisa så är allt så bra det kan vara! :)

Inga kommentarer: