fredag, april 21, 2006

Om nån skulle fråga mig

...vad jag har gjort den senaste tiden, skulle jag nog säga "vickat lite, men främst har jag kollat på Buffy the Vampire Slayer. Det är faktiskt helt vridet. I många år har jag stått emot, och bara kollat på nåt ströavsnitt här och där. Jag har inte tyckte att det har varit så speciellt, men nu har jag fattat att det är för att jag inte varit med från början. Ja, jag vet att det är knäppt, och ja, jag vet att jag nu - återigen - är som alla andra. Screw that, det är som knark för mig! De tgvå första säsongerna (12+22 avsnitt om jag inte missminner mig) kollade jag på på tre dagar under påsken. Nu har jag avslutat säsong tre, och ja, jag vill kolla mer. Jag är en sjuk person. :/

Nu ska jag fundera ut vad jag ska hitta på idag. Visst, jag borde städa och diska och tvätta, men jag vill göra nåt roligt.

Inga kommentarer: