lördag, april 22, 2006

Nu har jag drömt igen

Jag drömmer så mycket konstigt. Kan det vara våren i luften som gör tt jag drömmer att jag får barn hux flux, att jag åker till Indien, samt att det är zombies i varje hörn och den enda möjligheten att slippa få hjärnan uppkäkad av dem är att bära solglasögon, precis som de gör? Jag vet inte, skumt är det i alla fall.

Jag vill åka till Indien igen. Nu är det ett år sen jag var där, och det sliter i hjärtat att ens tänka på att jag inte kommer att ha råd på hur länge som helst att åka dit igen.

Jag märkte just att jag inte hade kollat igenom alternativen här så noga, och pinsamt nog hade jag inte ställt in att jag ville ha en titelrad. Most embarassing. :(

Okej, jag är formellt kär i Digital Gunfire, det är trevligt att kunna lyssna på en massa bra musik utan långa sjok av dålig (läs: t ex P3). Visst, allt är inte bra, men när är det någonsin det? Jag får kolla upp sidan lite noggrannare, det borde finnas nån "spelas just nu"-grunka som uppdateras oftare än den på sidan (som en får ladda om för hand). Som vanligt har jag inte kollat igenom så noga, jag bara gör. :) Här fanns något...

Inga kommentarer: