torsdag, augusti 05, 2010

Jag har sagt det förr:

jag har de finaste vännerna. Så är det bara.

Håkan kom hit, och vi gick först och åt på Uplands. Sen drack vi kaffe på samma ställe (vilket var en dålig idé eftersom kaffet var i stort sett odrickbart. Givetvis drack jag upp det ändå, det var ju ändå kaffe - dagens första kopp dessutom.), men beslutade oss ganska raskt att gå hem till mig och dricka en vettig brygd i stället. Väl hemma fick jag skåpluckorna inspekterade och underkända (att måla vitt på vitt är svårt, det är så meckigt att se om allt är täckt), så det blir till att slänga på ett nytt lager i morgon, och kaffe bryggt.

Så, kaffe, glass med chokladsås med svartpeppar, och Once More with Feeling, det var så kvällen avslutades. Buffy och fint sällskap, inte kan jag väl klaga?

Och nej, bara för att jag just har sett det fantastiska musikalavsnittet betyder det på intet sätt att jag inte är beredd att se om det snart. Typ ... i morgon. :)

Inga kommentarer: