torsdag, oktober 23, 2008

Förresten

så ska det flyttas i december.

6 kommentarer:

Anonym sa...

inom Uppsala hoppas jag? *orolig*

~Lisa

Anonym sa...

Vart vart vart? Om du tänker lämna stan gör det för Berlin, det vore praktiskt. Annars är det bäst att du stannar i den stora lärdomsstaden.

Astrid

Anonym sa...

Grattis! Jag hoppas att det är någon av de som nämndes senast - gärna den med det lilla köket, den låg bra till ;)

Emil

hansi sa...

Lisa: inom Uppsala stämmer alldeles utmärkt, vissa skulle säga "in till Uppsala".

Astrid: Inte berlin (jag pratar fortfarande inte tyska, även om jag klarar mig ganska bra på min låtsasdito. ;) Bakom universitetsaulan kommer hansi att återfinnas, är det okej?

Emil: tack! Det blir den med lilla köket, så jag räknar kallt med fler filmkvällar, kanske med snäppet bättre filmer bara. ;)

Anonym sa...

"Inom Uppsala" vore helt klart en överdrift.

Anonym sa...

Btw: Hur kan en flytta "in [sic] till Uppsala"?

;)