söndag, augusti 31, 2008

Jag har förresten ny mobil. Jag hade en sån här tidigare, men den stängde av sig själv hela tiden. Efter att ha lämnat in den tre gånger fick jag en ny. Efter ungefär en månad började den nya bete sig likadant, så jag lämnade in den. Igår gick jag in och kollade var sjutton min telefon tagit vägen, eftersom det nästan var en månad sen jag lämnade in den. Det visade sig att de bytt ut den, eftersom den gamla gått ur sortimentet. Den de hade att erbjuda var säkert bra pch fin på alla sätt (den hade gps t ex, vilket kanske kan vara bra för en flicka som jag som saknar lokalsinne, men ärligt talat: hur ofta skulle jag använda mig av den?), men den var inte liten och platt. Så, jag slängde in några hundringar till, och fick en sån här i stället, i brunt. Den är fin.

Inga kommentarer: