onsdag, november 28, 2007

Har du dryga tre minuter över av ditt liv?

Det händer rätt ofta att jag får låtar på hjärnan, och det som funkar bäst för mig är att lyssna på den för att bli av med den. Jag har t ex haft Jämtländsk brudmarsch på hjärnan en längre tid och inte blivit av med den eftersom jag bara hittat ett litet klipp (och om någon vet var jag kan få tag på hela, med kör och allt, så tipsa mig gärna).

Idag var det "Du är den ende", och som vanligt vände jag mig till YouTube i första hand. Där hittade jag inte den version jag var ute efter (har inte Lill Lindfors sjungit in den?), men jag hittade den här. En varning kan vara på sin plats: det kan vara en smula smärtsamt att lyssna på, och jag vet egentligen inte om det är värt 3,38 min av ditt liv. Det får du bestämma.


3 kommentarer:

meta sa...

Jodå, Lill Lindfors har sjungit in den.

Nejdå, jag har inte tittat på filmen.

Och brudmarschen vet jag inget om.

hansi sa...

Brudmarschen är pampig som sjutton, jag får leta vidare. :)

Anonym sa...

Ja det var ganska hemskt att se denna film! men lite kul ändå...