torsdag, november 25, 2010

Riktiga kvinnor luktar diesel

Jag luktar diesel. Det är faktiskt inte mitt fel den här gången, jag skyller allt på en kombo av skruttiga danska pumpar, och stöldskydd som gör att dieseln bildar en veritabel fontän när den slår emot. Så, fontän plus ett pumpmunstycke som inte går att låsa är lika med hansi dieseldrottning. Jag kan leva med det.

Annat jag kan leva med är att jag återigen kommer att bli sen hem en fredag. Min bil kommer att bli ungefär fyra timmar sen hit till Vordingborg, vilket innebär att ... tja, att jag blir sen helt enkelt. Värre skulle det kunna vara.

I övrigt är jag mest arg på en massa saker, men jag kan inte riktigt formulera mig på det här lilla tangentbordet, så det får vänta till jag kommer hem och har hämtat ut min älskade MacBook. Till dess har ilskan säkert gått över, och allt är fint och bra och fantastiskt. Det, och vinter.

- iPhonepostat

Inga kommentarer: