måndag, november 22, 2010

Idag leker jag tonåring

Jag sover långt in på förmiddagen, och ägnar sen tid åt att äta en seeen frukost framför ett avsnitt av Buffy. Det är min sista lediga dag, och jag ska bara slappa. Tack vare min flit tidigare i veckan behöver jag inte ens laga mat, eftersom jag har matlådor i frysen.

De lediga dagarna har ägnats åt ... tja, bra saker antar jag. Just nu minns jag inte riktigt vad jag har gjort, annat än att få ha lekt vardag med den vackra, fikat med Karin, varit på 30-årsfest, och brunchat med David och hans flickvän. Allt var galet trevligt, och jag är så glad och tacksam för alla fina jag har runt omkring mig.

Nu är det kanske dags att bädda, eller så struntar jag i det. Jag ska ju sova sen igen, innan jag ska jobba i kväll.

- iPhonepostat

Inga kommentarer: