fredag, augusti 07, 2009

Det här funkar inte längre

Jag längtar till måndag då jag börjar jobba igen, och framför allt till fredag då jag åker iväg, och inte kommer tillbaka förrän lördag veckan efter. Jag kommer att vara borta, hemifrån, långt ifrån allt. På så sätt kanske jag kan undvika att göra folk ledsna hela jävla tiden. Men, min superkraft verkar ju vara, bortsett från att jag är en snabbkissare av rang (vilket brukar uppskattas på uteställen eftersom köerna till toaletterna kan vara exakt hur långa som helst), att även på långa avstånd göra folk jävligt ledsna och besvikna, så jag vete fan om det hjälper. Kraften att göra folk jag tycker om ledsna är rätt värdelös, för den hjälper varken mig eller min omgivning. Jag tror att jag ska försöka byta. Jag undrar vem jag vänder mig till?

Inga kommentarer: