lördag, augusti 25, 2007

Tänk vad trevligt det är med presenter

I veckan fick jag ett paket från min storasyster (inte den äldsta, utan den näst äldsta) innehållande idel underhållande stuff. Jag fick ett pennfodral med "Hello Fitty" på (den finns som "Hello Clitty" under posters här), en tändsticksask ("Min första tändsticksask", innehållande tips på vad en kan tända eld på) och ett fantastiskt fint kort. Vore det inte för att jag har tappat bort sladden till den telefon som är crappy, men som ändå funkar, och lämnat in telefonen som är snygg som tusan men som suger fel saker hade jag lagt upp en bild på sakerna, men nu får du klara dig utan. Det var i alla fall vansinnigt bra grejer, du kan vara säker på det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En vet väl vad en gör, lilla hansiman!

Anonym sa...

Hörröduru!! Var det där en pik, eller vad?? Vi får väl se vad jag kan hitta på, kanske kommer det snart ett paket i en postlåda nära dig...?!