onsdag, augusti 08, 2007

Bärgare är coola

Idag pajade växellådan, så jag satt från strax innan 07 fram till strax innan 11 i Häggvik. nej, Häggvik är faktiskt inte så spännande. Alls. Som tur är kom det en bärgare som var hur cool som helst, så lite spännande blev det allt.

I övrigt har jag mest åkt med idag, samt vält en fullpackad bur med frysta kräftor över mig när vi skulle lasta om från släp till bil. Som tur var hade jag sällskap, och jag gjorde inte illa mig det allra minsta. Jag är glad att jag inte var ensam då i alla fall, för det var grymt svårt ändå att ta sig loss.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag säger då det. Tjejer som lastbildchaffisar, höhö... osv osv

Anonym sa...

Oj, och stava kan jag inte heller. Ja, se fruntimmer!

hansi sa...

Så rätt, så rätt. Alla fattar ju att jag fastnade med tuttarna i buren.