söndag, augusti 19, 2007

Snart september

Snart är det september, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag har tänkt att försöka komma iväg till Linköping, till Boden (jag har fortfarande inte varit längre norrut än Östersund, vilket är så pinsamt att jag knappt vågar skriva det) och till Malmö. Dessutom ska jag hitta ett jobb, fylla år och ha en tröstfest (på Ullis inrådan. En sån innehåller tydligen pizza. Tröstfesten alltså, inrådan kan innehålla lite vad som helst, men kanske inte pizza. Å andra sidan, vem är jag att dra upp riktlinjer hur som helst?). Tröstfesten är inte för att jag fyller år (det är födelsedagskalas inbokat också är det tänkt) utan för att det kommer att behövas just då. Jag kanske kan kombinera det med festen jag hade tänkt att ha för att fira att jag fått min första lön, men som liksom kom av sig?

Å andra sidan, är det verkligen värt att dra ihop något om folk envisas med att gå redan vid 23? Jag får låsa dörren helt enkelt, så får det bli. ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänker inte gå kl 23 banne mig! Ja, om jag inte jobbar dagen efter så klart..

hansi sa...

Tssss... det är ju du som släpar med dig alla till nåt mycket ballare ställe, det vet jag ju! :'(

Anonym sa...

sant! och fasiken vilket röfj det har varit! ;)

Anonym sa...

röj förstås...

hansi sa...

möööhöhöhööööö, du skrev RÖV! :D