onsdag, april 02, 2008

Sällan har 150 spänn varit bättre spenderade

Mina benskydd kan var det bästa jag köpt på mycket länge (och betänk då att jag hyfsat nyligen köpte ny dator). Idag har jag dragit burar på smalbenen mest hela dagen, och det har inte gjort ont en enda gång. Nackdelen är ju att det blir varmt och svettigt, men hellre det än blåmärken, fördjupningar och sår.

Imorgon ska jag tillbaka till stället där det inte går att lossa på ett vettigt sätt från bilen jag kör (det är ett tak som sticker ut, och bilen är 3,92 m hög). Tydligen ska jag ställa mig mitt över vägen som går bredvid, och göra en sidolossning. Håll nu tummarna för att det är lätta burar, annars kommer jag att få ett helvete (eftersom jag kommer att ha bakgavellyften mer än en decimeter ifrån kajen). Sånt är roligt nästan jämt. Oh well, funkar det inte kan jag ju alltid visa upp mina fina röda benskydd.

Inga kommentarer: